قوانین و مقررات خرید

– زمانی که قصد دریافت کالای خود را از شرکت حمل و نقل کالا دارید، در صورت مشاهده هر گونه آسیب فیزیکی در بسته بندی از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید. در صورتی که کالای آسیب دیده توسط مشتری از شرکت حمل و نقل تحویل گرفته شود، مسئولیت پیگیری به عهده‌ی مشتری می‌باشد.
– برای پیگیری سفارش خود از ساعت 9 تا 16 با داخلی 117 بخش پیگیری سفارش تماس حاصل فرمایید و یا از طریق چت آنلاین با کارشناسان بخش مربوطه ارتباط برقرار نمایید.
– ارسال بارکد های پستی مرسوله های ارسالی تا انتهای همان روز کاری که کالا ارسال شده‌ است انجام می‌شود.
– در صورت نیاز به هرگونه تغییر در سفارش اعم از تغییر در کالا یا روش ارسال، مراتب از طریق تماس تلفنی به اطلاع مشتری خواهد رسید.
– ارسال در شهر تهران بین ساعت‎‌های9 الی 18 هر روز انجام می‌شود و در صورتی که مشتری در آدرس مذکور نباشد، ارسال مرسوله به روز بعد موکول خواهد شد.
– کالاهای ارسالی شهر تهران درب منزل مشتری (درب ورودی ساختمان) تحویل داده خواهند شد.
– اگر چنانچه مغایرتی در کالای دریافتی با کالای سفارش داده شده وجود دارد، از باز کردن کالا خودداری فرموده و بلافاصله کارشناسان واحد پیگیری را از این مسأله مطلع نمایید.
در صورت هرگونه سوال می‌توانید به صفحه سوالات متداول مراجعه نمایید.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه‌ی خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
– عکس محصول جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره‌ای از موارد جزییات با کالای اصلی تفاوت‌هایی داشته باشد، به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌ سایت است.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته‌بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است. که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه‌ی خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه تنها با باز کردن بسته‌بندی ممکن باشد. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصول نگهداری شده و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه‌ی اصلی خود به فروشگاه رادرام بازگردانده شود.
برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه‌ی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن. ضمانت قبول بازگشت کالا و امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به شرکت گارانتی کننده کالا اطلاع داده شود.

 اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، می‌توانید از طریق تماس تلفنی با واحد فروش، سفارش را لغو نمایید.
– چون ثبت سفارش برای بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و همچنین دارندگان ثمین کارت در سویچ مرکزی همان سازمان اتفاق می افتد. بعد از ارسال کالا نمیتوان سفارش را کنسل نمود.

 اطلاعات و شرایط لازم جهت مرجوعی وجه به مشتری:

– در صورتی که سفارشی نیازمند عودت وجه باشد. مطابق با ضوابط و قوانین قانونی وجه مبلغ سفارش به شماره شبای اعلامی منطبق با نام صاحب حساب واریز شده پرداخت می­گردد.

 اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد:

– از تحویل گرفتن کالاهایی که دارای آسیب فیزیکی هستند خودداری نمایید.
– پیگیری کالاهایی که همراه با آسیب فیزیکی از کالارسان تحویل گرفته شده اند به عهده‌ی مشتری است.
– کالاهای ارسالی هنگام ارسال برای مشتری بیمه میشوند.و هزینه بیمه به عهده فروشگاه رادرام می باشد.

 زمان ارسال سفارش:

–  ارسال تهران از 3 تا 5 روز کاری به طول می انجامد.
– ارسال کالا بجز شهر تهران، با توجه به مسافت شما از شهر تهران از 5 تا 7 روز کاری به طول می انجامد.
– ارسال مرسوله‌های پستی همه روزه تا قبل از ساعت 12 امکان پذیر است.
در صورت هر گونه سوال در رابطه با خرید اقساطی می‌توانید به صفحه راهنمای خرید اقساطی مراجعه نمایید.