سوالات متداول
![](https://radram.ir/wp-content/uploads/2024/06/faq-2.jpg)
ارسال کالا
آیا امکان ارسال برای شهرستان هم وجود دارد؟
بله. امکان ارسال به تمام نقاط ایران وجود دارد.
هزینه حمل و نقل به چه صورت میباشد؟
هزینه حمل و نقل بر عهده مشتریان محترم میباشد و بر روی فاکتور خرید لحاظ میگردد.
نحوه ارسال کالا به چه صورت میباشد؟
ارسال کالا توسط تی پاکس و در اسرع وقت صورت میپذیرد. تمامی کالاهای ارسالی توسط تی پاکس، بیمه شده اند.
احراز هویت
اگر هنگام ثبت سفارش در مرحله احراز هویت دچار مشکل چه کنیم؟
- چک کردن سقف موجودی برای خرید اقساطی.
- چک کردن شماره تلفنی که وارد میکنید.
در غیر این صورت با شماره پایین صفحه تماس بگیرید.
فرایند احراز هویت به چه صورت است؟ آیا لازم به ارائه مدرک میباشد؟
خیر. در فرآیند خرید یک قسمت مربوط به احراز هویت میباشد، که میبایست شماره تلفنی که در سازمان تامین اجتماعی ثبت شده را در آن قسمت وارد نمایید، سپس یک کد احراز هویت برای شما ارسال میگردد.
خرید اقساطی
چه کسانی میتوانند خرید اقساطی داشته باشند؟
- بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی.
- کارکنان رایتل و دارندگان کارت ثمین.
- مشتریان ازکی وام، تالی و تخفیفان.
- سایر اقشار هم بصورت نقدی.
شرایط اقساط به چه صورت است؟
- بدون ضامن، چک یا سفته.
- بدون پیش پرداخت.
- اقساط 6 و 12 ماهه ماهی 2 % بهره (برای دارندگان کارت ثمین تا 12 ماه)
تا چه سقفی امکان خرید اقساطی وجود دارد؟ (بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی)
با توجه به اعتباری که سازمان تامین اجتماعی برای شما مشخص میکند، میتوانید خرید اقساطی انجام دهید.
منظور از اعتبار چیست؟ (بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی)
بازنشستگان و مستمری بگیران بنا بر حقوق دریافتی خود از سمت سازمان تامین اجتماعی، اعتباری برای انجام خرید اقساطی دریافت میکنند. به عبارتی دیگر اعتبار یک درصد خاصی از حقوق میباشد که بر مبنای آن میتوان خرید انجام داد.
برای آگاهی از اعتبار خود به کجا مراجعه کنیم ؟(بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی)
برای اطلاع از میزان اعتبار برای خرید اقساطی باید به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنید یا تماس بگیرید.
چگونه اقساط هر ماه برای کالاها را محاسبه کنیم ؟
تعداد اقساط را ضربدر 1/93% کنید.
برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی میتوانید به صفحه راهنمای خرید اقساطی مراجعه نمایید.
سفارش کالا و پیگیری
چگونه سفارش خود را پیگیری کنیم؟
پس از ارسال کالا توسط رادرام، معمولا تی پاکس یک کد رهگیری برای شما پیامک میکند. با وارد کردن کد، داخل سایت رهگیری مرسوله تیپاکس میتوانید از وضعیت ارسال سفارش خود مطلع شوید.
سوالات متفرقه
آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
خیر. فروشگاه اینترنتی رادرام یک فروشگاه غیر حضوری است و خدمات آن فقط به صورت آنلاین میباشد.
موجودی کالا ها به چه صورت میباشد؟
برای کالاهایی که قیمت دارند و اتیکت ناموجود نخورده اند امکان خرید وجود دارد.
آیا کالاها گارانتی دارند؟
بله. سعی بر این شده تا تمام کالاهای موجود در سایت دارای گارانتی معتبر باشند. در صورتی که کالایی بدون گارانتی در سایت قرار گیرد حتما مشخص میشود.
آیا گوشیها رجیسترشده هستند؟
بله. تمام گوشی های موبایل موجود در فروشگاه اینترنتی رادرام رجیستر شده و دارای گارانتی معتبر میباشد.
ثبت نام سایت
اگر در فرآیند ثبت نام دچار مشکل شدید، راه حل چیست؟
اگر در فرآیند ثبت نام دچار مشکل شدید راهنمای خرید اقساطی را مشاهده کنید و اگر همچنان قادر به ثبت نام نبودید. از طریق ارتباط با پشتیبانی به صورت آنلاین و یا تلفنی اقدام نمایید تا مشکل رفع گردد.